Novi Sad
09.08.2011.
06:39 > 06:41
Sva tri operatera u mobilnoj telefoniji reklamiraju besplatne minute u okviru svojih post paid paketa, ali građani zbog zaokruživanja prilikom obračuna poziva realno ne mogu da iskoriste ni polovinu naznačenih minuta.
  • Limanka

    09.08.2011 23:46
    Zavisi koji paket odaberete
    Moja iskustva su drugačija od većine ljudi koji su ostavili ovde komentare. Ja sam se, pre nego što sam zaključila bilo kakav ugovor, detaljno raspitala o svemu. Nešto sam čitala na internetu, ali većina mojih pitanja je bila precizna u ličnom kontaktu sa prodavcem kompanije i on je bio dužan (što i jeste učinio) da da precizne odgovore na sva moja pitanja. Možda su ljudi iza mene u redu prevrtali očima, cupkali od nervoze ali ja ipak dajem svoj novac i, koliko god je to moguće, ne želim da imam mačku u džaku. Lično sam zadovoljna paketom koji koristim u Telenor mreži i obračunavaju mi se razgovori tačno toliko koliko traju, znači i sekunde. Lično mi odgovara ova vrsta pretplate. Toliko, da razmišljam da odjavim fiksni telefon jer je tu kradja "besplatnih" impulsa zaista zaprepašćujuća! Ili sam isuviše glupa pa nikako (kao i na računu za struju) ne mogu da shvatim ta njihova objašnjenja tj. neke obračune na poleđini računa!!!
  • Hoću svoj deo!

    09.08.2011 20:50
    Vako! Ja pre neki dan prešao sa starog paketa na novi. Pitam jel može da se prebace preostali sms i minuti? Kažu-ne mere! Jel tako? Tako! I ja lepo fon u ruke i šalji poruke. Za 48 sati sam ispucao 1100 smsova i preko 800 minuta razgovora. Sa sve svojim rezervnim fonom. E pa nećete vi mene! A to je teleknor mreža! Kažu more da se kupe foni za 1 dinar. Aha. A može i na dvanejst rata. Pitam kako. Kaže, mi pošaljemo tvoje podatke efg banci i onda oni tebi odobre il ne odobre kredit?!?!? Koji crni kredit????? Pa znate kako oni vam DOK TRAJE KREDIT ne obračunavaju kamate nit naplaćuju kreditnu karticu. A posle će se usreš od plaćanja. Samo da je zatvoriš treba ti hiljadu dindži. Jel to lopovluk? Jeste! Ja sam sklopio UGOVOR sa telenorom a ne sa bankom. Mislite o tome!
  • G

    09.08.2011 15:29
    @pioppo - u inostranstvu, konkretno americi, to što niste pročitali ugovor, odnosno što ga niste razumeli, nije nikakav dokaz na sudu ako vam druga strana nije predložila advokata da vam isti razjasni, već vam samo "uvalila" uslugu. Svako ima pravo na korišćenje mobilne telefonije jer je u pitanju masovna tehnologija, ali nije svako pravnik, a možda čak ni pismen pa da ugovor pisan isključivo pravnim i tehničkim jezikom i razume šta konkretno znači. Naravno, reći ćete, zašto onda potpisuje ako ne razume - međutim morate razumeti da nije njegova krivica što je potpisao ono što nije razumeo, on može da ne razume, krivica je pravnog lica što je dao na potpis nešto što je znao da druga strana verovatno ne razume, bez da ponudi pravno zastupništvo, jer se to pravno lice ne može smatrati da tako nešto "ne razume". Takvom logikom, možete ubiti nekoga jer je taj "potpisao" da možete da ga ubijete. Ne znam kako je ovo rešeno u Srbiji, no kao što rekoh, u USA tako nešto ne može da prođe.
  • jova

    09.08.2011 14:00
    bravo za miodraga
    miodrag uvek pise o tzv TABU temama. e sada ce morati da pripazi na svoj racun od mobilnog! kada vide sta je napisao nece im se svideti.
    "kafu racunaju na kilogram!" bravo majstore.
  • jednostavno

    09.08.2011 12:23
    terminologija
    pa s obzirom da su ukinuli tarifiranje po sekundi treba da prodaju besplatne zakruzene minuta
    pakete u kojima je tarifiranje bilo po sekundi su ukinuli, takav mi je bio prvi ugovor i sad pri menjanju paketa, jer onaj vise ne postoji mi je receno da se tarifira zaokruzivanjem na minut
    pa ako ste razgovarali 1min i 01sec bice obracunata 2 min
  • pioppo

    09.08.2011 12:18
    @ Bns
    Potpuno se slazem sa tobom. Vecina ljudi ne procita sve do kraja, pa onda kazu da su prevareni. Ali sta ces to je u nasem mentalitetu da se uvek nesto bunimo, da se osecamo prevarenima.... pogotovo kada su kompanije u pitanju.

    Intereseantno je da se ne bunimo se kada nas prevari preprodavac na pijaci sa svojim "burazerskim" kunjenjem u zdravu robu ili "komsija" iz prodavnice u kraju koji se ugradi min 30%, plus da jos nije ni provukao probu kroz knjige vec je kupio za kes u maloprodaji u Rodicu, Tempu, Univeru...
  • M

    09.08.2011 12:09
    besplatni minuti?!
    Besplatni minuti - ha ha ha ha pa samo ih zbog te terminologije treba tuziti!
  • dizelander

    09.08.2011 11:04
    ko laze,taj i ...
    BNS = Natasa Kazic?

    Pogledati ovo:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KDgISBI0EGA

    I procitati ovo:

    http://www.magazin-tabloid.com/casopis/index.php?id=06&br=235&cl=15

    Nadam se da ce mi post biti objavljen,da se zna sta je istina...
  • teleoperater

    09.08.2011 10:40
    Besplatno
    i, moliću lepo, šta je tu BESPLATNO??!? Da li sam ja platio i te besplatne minute i poruke... jesam, i to UNAPRED.... kao što čovek reče NULA NE POSTOJI!!! izbaciti iz reklame besplatno!!!
  • @Bns

    09.08.2011 10:37
    Zato što nemaju svi 200 evra mesečno da plaćaju tvoj savršeni paket. Sirotinja uvijek na*ebe.
  • bns

    09.08.2011 10:25
    Korisnik sam najstarijeg mobilnog operatera u državi. Imam 650 besplatnih minuta, 500 SMS-ova i 500Mb. Prezadovoljna sam! Ne smatram se pokradenom, jer sam se prilikom potpisivanja ugovora raspitala kako se tarifira - da li svaki započeti minut ili sekunde, da li plaćam uspostavljanje veze, ili ne. Postoje različiti paketi i potrošači se mogu odlučiti šta im najviše odgovara, tako da baš nisam sigurna da je reč o potkradanju, već pre o nemanju želje da se ljudi pre potpisivanja ugovora informišu. Sve je to prilično transparentno, te ako sam bila u stanju da odaberem adekvatan paket, ne razumem zašto drugi takođe to ne bi umeli.
  • Carlitos

    09.08.2011 08:37
    krivac - drzava
    Klasican primer oligopola. Koja je alternativa za mobilne telefone? Nema je, pa se 3 operatera dogovore (precutno ili zvanicno) da budu isti uslovi obracuna minuta kod svih, i tako sva 3 operatera dobijaju, a korisnici na gubitku...protiv takvih stvari bi trebalo institucionalizovano da se bori, ali drzava ocigledno to ne zeli. Ne krivim te operatere, to su privatne kompanije (izuzev mts-a, ali i oni posluju kao da jesu), a cilj svake privatne kompanije je povecanje profita, krivim drzavu koja treba da se brine za svoje gradjane u takvim situacijama...
  • jedan od nas

    09.08.2011 08:28
    mt:s ima tarife u kojima se tarifiranje vrši po sekunndi, a ima i tarife gde se prvi minut zaokružuje pa se onda tarifira po sekundi. Narqavno da ima i tarife gde se zaokružuje svaki započeti minut. Proverite!!
  • V

    09.08.2011 08:17
    Pa bolje
    ...da dobijem umesto 100 minuta 50 realnih, merenih sekundama ali neeeeee, onda ne zvuči bombastično kao 100...
    I nek neko objasni javno zašto se zaokružuje na minut, jel to neki tehnički problem ili možda iziskuje nova ulaganja u opremu???
    A o tarifiranju za "uspostavu" veze koja u nekim paketima dostiže blizu 10 din, pa i da iskoristiš svih 100 minuta tačno u minut a napraviš 100 poziva otmu ti dodatnih 1000 din, i na taj oblik krađe ste se trebali osvrnuti gospodine Sovilj!
  • pera

    09.08.2011 08:08
    kada sam ja potpisivao ugovor
    kada sam ja potpisivao ugovor, potvrdio sam tarifiranje po utrosenim sekundama, odnosno 15 sekundi, ako se to promenilo, to su ucinili baz da me obaveste, pa cak iako su mi posli obavestenje na kucnu adresu, mogu i ja kao i "ptica pevacica u kavezu" da kazem nisam primio obavestenje...
  • GRIFF

    09.08.2011 07:57
    Tarifa
    Bravo za tekst, odličan! Ja bih još dodao da je krajnje vreme da naša uboga vlast natera operatere da konačno izraze na jasan način sledeće: Koliko u paketu od recimo 460 dinara košta famozni uređaj za dinar, koliko košta impuls razgovora a koliko košta SMS/MMS i koliko košta internet, odnosno koliki je PDV, u sklopu tog istog paketa u kom ima x ''besplatnih'' minuta i poruka!
  • dem

    09.08.2011 07:14
    Da nam je vise Papovica
    Dobar je ovaj Papovic puno toga je pomogao i razjasnio kada smo u pitanju mi potrosaci i oni koji nas uporno potkradaju i varaju, pocev od TV pretplate pa preko turistickih agencija i njihovih "sjajnih aranzmana", parking servisa i naplacivanja kazni pa evo do mobilnih telefona.
    (a i mesecni troskovi su mi se smanjili nesto malo...otprilike znam sta placam a sta ne treba da placam jer nije zakonski).
    SVAKA TI CAST.
  • Vaskez NS

    09.08.2011 07:02
    Svaka čast za primer !!! :)
  • Maki021

    09.08.2011 06:53
    Primer na kraju teksta je prilično slikovit, hahaha!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna